Returer
Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Ved bruk av særskilte bonuspoeng kjøpt og utstedt av arbeidsgiver under en særskilt opprettet gavebutikk etter avtale mellom Strømmes og arbeidsgiver regnes kjøpet som gjort mellom Strømmes og vedkommende arbeidsgiver. Innveksling av bonuspoeng i produkter i gavebutikken regnes ikke som et forbrukerkjøp i denne sammenheng, og dersom man ikke ønsker premien må den beholdes evt. gis til andre.
Dersom premien ikke hentes ut fra Post i butikk i løpet av henteperioden, og returneres til Strømmes vil det påløpe et fraktgebyr på kr 250.- dersom premien ønskes tilsendt på nytt.
Hvis det foreligger en mangel ved gaven må vinneren innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi Strømmes tilbakemelding. Ved retur av en vare skal den leveres i original emballasje.
Når det foreligger en mangel, skal returskjema fylles ut og returneres til order.equinor@strommes.no i forkant, samt vedlegges som kopi i returforsendelsen. Kostnadene med retur dekkes av Strømmes.